Павел Павлов / Craftsmen / Maker’s Mark®
Купи

ТРЯБВА ДА СИ НАД 18 ГОДИНИ, ЗА ДА ПРОДЪЛЖИШ

МОЛЯ, ВЪВЕДИ ДАТА НА РАЖДАНЕ



  1. С влизането в сайта приемаш Правилата и условията за ползване и Политиката за поверителност.

Павел Павлов - собственик на La Fève

  • Стремежът на Бил Самюелс да създаде Maker's Mark започва с единственото копие на 170-годишна семейна рецепта. Като шесто поколение дестилър, той сащо изгаря незабавно тази рецепта, за да се появи на бял свят един забележителен бърбън по неговия начин, с неговата рецепта, по неговия вкус.

    А аз съм Павел Павлов и след като опитах Maker's Mark, Бил се е справил повече от блестящо.

    Както нашата рецепта, така и твоите бонбони имат история. Ще ни разкажеш ли как се появи La Fève?

    La Fève се роди преди 3 години в далечната Норвегия, в момента се намираме в България, на родна земя. След като се роди брандът в Норвегия, винаги ме е дърпало към България. Него го създадохме с един мой много добър приятел. Ние искахме да покажем един по-различен вид шоколадови бонбони.

    В момента ти създаваш лимитирана серия бонбони с Maker's Mark. Ще кажеш ли какви впечатления ти остави уискито? И кои са отличителните аромати, които са акцент за теб?

    Бърбънът на Maker's Mark е доста по-различен от това, което всички пием, аз го обожавам лично и в лимитираната серия реших да заложа на нещо по-различно от други мои колеги. Има една опушеност на уискито, едни аромати на сухи плодове – примерно на стафиди. И аз реших да го комбинирам карамелизиран с бял шоколад. Тръгнах направо противоположно на черния шоколад, както повечето хора правят. Реших да създам нещо, което е с карамелизиран шоколад и фурми, и малко сол.

  • Maker's Mark е занаятчийски бърбън, който до ден днешен се прави по традиционен начин, без да се променя процесът на производство. Ръчният труд е всъщност основен фактор в производството му. Какво е усещането да правиш нещо с ръцете си, което е уникално и различно от масовото производство?

    Благодаря, да. Нашите бонбони са нещо доста по-различно от това, което виждаме на този етап на пазара, по-иновативни са. Хубавото, когато правиш нещо с ръцете си, е, че ти можеш да оставиш своя подпис на продукта. Като това е и доста по-сложно, понеже ние искаме тези бонбони всеки път да са едни и същи, което при ръчния труд – по някой път имаш лош ден, нещо се е случило, направил си грешка и това прави нашата работа доста по-трудна, когато правиш всичко с ръцете си, а искаш резултатът да е сериозно ниво, високо горе и да е един и същ. Това е.

    Ако характерът беше бутилка, то най-вероятно щеше да е Maker's Mark. При теб характерен е както вкусът, така и визията. Как създаваш всеки отделен вкус, както и визията и има ли зависимост между двете?

    Естествено, винаги има зависимост между тях. Ние, всички хора, първо се храним с очите си. Идея, като стартирахме бранда, е да правим бижута от шоколад. Тези бижута, първо, естествено, че трябва да изглеждат елегантно и след това идва вкусът. Като при нас целта е и двете неща да са на ниво. По някой път това идва от растение, по някой път това идва от някакъв аромат, по някой път това идва от някакви спомени от нашето детство. Току-що пуснахме един бонбон с индрише, което никога не бях пробвал. След като се върнах в България, ми беше една от първите цели да го направя, защото е нещо нашенско от много години насам. Така че просто създаваме нови вкусове и пресъздаваме нещо, което е старо.

  • Колко често и как експериментирате във вашия занаят?

    Ние експериментираме ежедневно. Това е част от нашата работа и без него няма как да продължим напред. Нашата работа е свързана с иновации, ние искаме да покажем различни продукти, ще дам един бърз пример – в Норвегия преди три години бях първият човек, който се опита да направи вегански бонбони без черен шоколад, изцяло на плодови шоколади. И ми отне около три месеца да направя нещо по-различно, което пазарът е виждал до сега.

  • Какви други сходства откриваш в това да направиш един уникален бърбън и уникални бонбони и шоколад?

    Има доста сходства между бърбъна и шоколада. Както бърбънът има различни нюанси и аромати, така е същото нещо при шоколада. Той може в твоя вкус да има адски много аромати, които аз не усещам или аз усещам много различни нюански, аромати на самия шоколад.

  • И накрая защо характерът не се изгражда от машини?

    Защото без човешката любов и чувства няма как да създадеш добър продукт.

    Благодаря ти! Наздраве!

  • Изкушенията на Павел Павлов можете да откриете на LA FÈVE и във Facebook и Instagram

MakersMark.bg използва бисквитки, за да се уверим, че Ви предлагаме най-доброто потребителско преживяване на сайта ни. Продължавайки да ползвате сайта ни, Вие се съгласявате с това. Още информация